• Ons werk
  • Blog
  • Vacatures
  • Over Charlie James
  • Contact
Facebook Instagram Linkedin
Charlie James

Online

Webdesign

E-commerce

SEO & advertising

Content

Foto & video

Social media

Strategie

Communicatieplanning

Mediacampagnes

Design

Branding

Identities

Facebook Instagram Linkedin
Charlie James

Online

Webdesign

E-commerce

SEO & advertising

Content

Foto & video

Social media

Strategie

Communicatieplanning

Mediacampagnes

Design

Branding

Identities

Charlie James

Ons werk

Blog

Vacatures

Over

Contact

Facebook Instagram Linkedin Whatsapp

Slide COMMUNICATIEPLAN, CAMPAGNES EN STRATEGIE Charlie James bepaalt samen met jou de doelstellingen van jouw merk of product. In de daarop volgende strategie-bepaling wordt de doelgroep en boodschap vastgelegd. Ook worden o.a. de mediakanalen (bijv. social media, print en website) en media uitingen bepaald. STRATEGIE

Slide COMMUNICATIEPLAN, CAMPAGNES EN STRATEGIE Charlie James bepaalt samen met jou de doelstellingen van jouw merk of product. In de daarop volgende strategie-bepaling wordt de doelgroep en boodschap vastgelegd. Ook worden o.a. de mediakanalen (bijv. social media, print en website) en media uitingen bepaald. STRATEGIE

Communicatieplan

Een helder plan is een onmisbare basis

In het communicatieplan is de basis voor de doelstellingen en uitingen m.b.t. jouw bedrijf of product voor een bepaalde periode. Een gedetailleerd communicatieplan zorgt voor eenheid en rust in de communicatie naar jouw (potentiële) klanten. Daarnaast kan een budget zo efficient mogelijk worden ingezet.

Tussentijdse evaluatiemomenten kunnen worden gebruikt om het plan eventueel bij te sturen.

Communicatieplan door Charlie James
Customer journey door Charlie James

Customer journey

De klant als uitgangspunt

In het communicatieplan wordt de klantreis (ofwel customer journey) beschreven en laat alle ‘touch points’ met een klant zien: van eerste interesse tot uiteindelijke aankoop. Maar ook after sales en de loyaliteit van een klant.

Door de customer journey kritisch vast te stellen kan bijvoorbeeld worden ingespeeld op het door de klant doen van een nieuwe aankoop. Ook kunnen eventuele blokkades tot het doen van een (herhaalde) aankoop zoveel mogelijk worden weggenomen.

Charlie James

Disclaimer / Privacy statement

©2022 Charlie James